Binnen 2-3 werkdagen na uw bestelling ontvangt u van ons een afleverbericht waarin de afleverdatum staat. Bij ieder product staat vermeld wat de levertijd is. De meeste producten hebben een levertijd van 10-12 werkdagen. Onderhoudsproducten en bevestigingsmaterialen hebben een levertijd van 2-3 werkdagen.

Proefmonsters die u op werkdagen voor 12:00 besteld, heeft u de volgende werkdag in huis. De proefmonsters passen door de brievenbus dus u hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

De avond vóór levering worden de routes gepland en ontvangt u aan het einde de avond een bericht met tijdvak van 2 uren waarin u de levering kunt verwachten. Is de levering vertraagd, bijvoorbeeld door verkeer, dan wordt het tijdstip real-time aangepast. U kunt dit online volgen met de “track & trace” link welke u in het bericht van de transporteur vindt.

Bij Glazz.nl betaalt u geen verzendkosten, ondanks de specifieke zorg welke glas nodig heeft tijdens het transport. Onze transporteur is gespecialiseerd in de distributie van kwetsbare goederen en neemt dit mee in zijn routes. 

Wilt u een levering voor een bepaald tijdstip ontvangen? Dit is mogelijk tegen een meerprijs.

  • Levering vóór 8:00 + € 79,50 incl. btw
  • Levering vóór 10:00 + € 49,50 incl. btw
  • Levering vóór 12:00 + € 34,50 incl. btw

Deze optionele service kunt u tot twee dagen voor leveren bestellen op info@glazz.nl

De transporteur levert de bestelling achter de eerste deur op het afleveradres. Bij aflevering in een portiek flat of appartementencomplex is dit in de centrale hal achter de eerste deur.

 

In sommige gevallen zijn extra diensten gewenst ten aanzien van de levering. Hieronder vindt u een overzicht van ons aanbod.

  • Inhuizen via trappenhuis tot 5e etage € 135,00 incl. btw
  • Inhuizen via trappenhuis vanaf 5e etage: op aanvraag
  • Inhuizen middels autokraan of verhuislist: op aanvraag
Deze optionele service kunt u tot twee dagen voor leveren bestellen op info@glazz.nl

Tot één werkdag vóór de levering kan het afleveradres of de datum gewijzigd worden. Dit kan met een mail naar info@glazz.nl. 

De avond vóór de levering ontvangt u van onze transporteur een bericht met het aflevermoment met een tijdvak van 2 uren. Is de levering vertraagd, bijvoorbeeld door het verkeer, dan wordt het tijdstip realtime aangepast. U kunt dit online volgen met de “track & trace” link.


Controleer alstublieft eerst uw spambox. Heeft u het bericht niet ontvangen? Neem dan op de afleverdag contact op met GLAZZ® via info@glazz.nl of tussen 8:30 en 17:00 op 085-88 84 114

Indien u heeft gekozen voor het monteren dan kunt u binnen 2 á 3 werkdagen, na het afleveren van de goederen, een bericht van de monteur verwachten om de montage met u af te stemmen. De monteur wordt geïnformeerd over de datum van aflevering. Heeft u toch nog vragen? Twijfel niet en neem contact met ons op! Stuur een bericht naar info@glazz.nl. Of bel met onze helpdesk. Onze helpdesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00.

GLAZZ® levert de orders boven de € 75,- gratis tot achter de voordeur. Voor orders onder de € 75,- worden verzendkosten gerekend. De verzendkosten staan vermeld bij het product.