Levering

Heeft u een vraag over uw levering of hoe GLAZZ® levert? Bekijk hier de meest gestelde vragen.

Overzicht veel gestelde vragen

Binnen 2-3 werkdagen na uw bestelling ontvangt u van ons een afleverbericht waarin de afleverdatum staat. Bij ieder product staat vermeld wat de levertijd is. De meeste producten hebben een levertijd van 10-12 werkdagen. Onderhoudsproducten en bevestigingsmaterialen hebben een levertijd van 2-3 werkdagen.

Proefmonsters die u op werkdagen voor 12:00 besteld, heeft u de volgende werkdag in huis. De proefmonsters passen door de brievenbus dus u hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

De avond voorafgaand aan de levering worden de routes gepland. U ontvangt aan het einde van de avond een bericht met een tijdvak van 2 uren waarin u de levering de volgende dag kunt verwachten. U kunt dit realtime volgen via de “track & trace” link van de transporteur.

Tot één werkdag vóór de levering kan het afleveradres of de datum gewijzigd worden. Dit kan met een mail naar info@glazz.nl. 

GLAZZ® biedt de volgende tijdsleveringen aan. 

  • Levering vóór 08:00 + € 79,50 incl. btw 
  • Levering vóór 10:00 + € 49,50 incl. btw 
  • Levering vóór 12:00 + € 34,50 incl. btw

De avond vóór de levering ontvangt u van onze transporteur een bericht met het aflevermoment met een tijdvak van 2 uren. Is de levering vertraagd, bijvoorbeeld door het verkeer, dan wordt het tijdstip realtime aangepast. U kunt dit online volgen met de “track & trace” link.


Controleer alstublieft eerst uw spambox. Heeft u het bericht niet ontvangen? Neem dan op de afleverdag contact op met GLAZZ® via info@glazz.nl of tussen 8:30 en 17:00 op 085-88 84 114

De transporteur levert de bestelling achter de eerste deur op het afleveradres. Bij aflevering in een portiek flat of appartementencomplex is dit in de centrale hal achter de eerste deur.