Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst van de meest gestelde over GLAZZ® producten. Staat uw vraag niet in onderstaande lijst? Stuur dan uw vraag naar info@glazz.nl

 

ZIJN JULLIE PRODUCTEN GEMAAKT VAN VEILIGHEIDSGLAS?

Alle glasproducten van glazz.nl zijn gemaakt van gehard veiligheidsglas. Ons glas kan dus tegen een stootje. Mocht het glas toch breken, dan breekt het niet in scherven maar in kleine brokjes glas die nauwelijks verwondingen kunnen aanrichten. 

 

HOE ZIJN DE RANDEN VAN HET GLAS AFGEWERKT?

Alle glasproducten op glazz.nl zijn standaard rondom plat poli geslepen. Daarnaast zijn de hoeken afgepunt. Het glas is dus mooi en veilig afgewerkt.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is afhankelijk van het product. Bij ieder product staat vermeld wat de levertijd is. De meeste producten met glas hebben een levertijd van 10-12 werkdagen. De onderhoudsproducten en bevestigingsmaterialen hebben een levertijd van 2-3 werkdagen. Samples die u op werkdagen voor 14:00 besteld heeft u de volgende werkdag in huis.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Binnen 2-3 werkdagen na uw bestelling krijgt u van ons bericht waarin staat op welke dag uw glas wordt geleverd. 

 

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Al onze producten worden gratis afgeleverd. Voor België en de Waddeneilanden berekenen wij géén toeslag.

 

Leveren jullie ook af in België?

Wij leveren ook af in België. U betaalt voor afleveringen in België geen toeslag.

 

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Wij leveren op ieder gewenst adres in Nederland, dus óók op de Waddeneilanden. U betaalt voor afleveringen op de Waddeneilanden geen toeslag.

 

Heeft Glazz.nl een showroom?

Wij hebben ons kantoor aan de fabriek waar wij geen beschikking hebben over een showroom. Met onze foto's  op onze website en facebook proberen wij een zo realistisch beeld te geven van onze producten. Wilt u het glas in het echt zien? bestel dan onze gratis proefmonsters

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u product niet voldoet aan wat u er van had verwacht. U kunt dan uw bestelling retour sturen. Het terugsturen van artikelen is alleen mogelijk als er aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Het betreft een standaard product en niet een voor u specifiek geproduceerd maatwerkproduct.
  • Het product is onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking.
  • Het product wordt aan onze servicebalie afgeleverd of op kosten van de afzender aan GLAZZ.nl B.V. verstuurd.
  • Binnen 14 dagen na aflevering of afhalen.

Het aankoopbedrag zal bij controle van bovenstaande voorwaarden binnen 14 dagen op het door u aangegeven rekeningnummer worden overgemaakt.

Stuur uw retourzending naar:  

Glazz.nl B.V.
Marconistraat 6
8801 PM FRANEKER

 

Hoe zit het met garantie?

Op alle producten van Glazz.nl zit een jaar garantie na levering. De garantie omvat ook herlevering van de geclaimde delen. Schade en gevolgschade voortvloeiend uit een garantieclaim zijn uitgesloten.
Voor het melden van een garantieclaim verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Uitgesloten van garantie zijn claims die de oorzaak zijn van:

  • Oneigenlijk gebruik.
  • Onjuiste montage anders dan door de Vakman van GLAZZ®. 
  • Transport door derden anders dan door de transporteur van GLAZZ®.
  • Slijtage.